Дніпровський державний медичний університет, Дніпро, Україна
DOI 10.32782/2226-2008-2023-1-21
У статті наведено результати анкетування студентів 4-го курсу, зокрема 14 осіб із Північної Африки (франкофонні країни), 21 – з Індії та 19 – із країн Близького Сходу стосовно їх адаптації до складнощів побутового характеру, організації навчального процесу, методики викладання в Україні. Франкофонні студенти були, насамперед, незадоволені відсутністю якісних підручників, труднощами у спілкуванні; студенти з Індії – великим обсягом завдань, важкістю сприйняття теми; студенти з арабських країн – обсягом самостійної роботи, невідповідністю оснащення лікарень їхнім очікуванням.
Результати демонструють необхідність індивідуального підходу до процесу викладання залежно від країни походження іноземних студентів.
Ключові слова: іноземні студенти, адаптація до навчання, вища медична освіта.
REFERENCES
- Almurideef R. The challenges that international students face when integrating into higher education in the United States: Theses and Dissertations. Rowan University: Rowan Digital Works; 2016. 48 p. https://rdw.rowan.edu/etd/2336
- Bikie Bi Nguema N, Gallais B, Gaudreault M, Arbour N, Murray N. Intégration et réussite scolaire des étudiants internationaux dans une région à faible densité ethnoculturelle. Le cas des cégeps du Saguenay–Lac-Saint-Jean. Revue des sciences de l’éducation. 2020;46(2):39–68. doi.org/10.7202/1073718ar (in French)
- Heichenko EY, Vasetskaia LY, Kheilyk VD. Ethnopsychological characteristics of foreign students and national differences in their educational systems. Scientific Journal «ScienceRise». 2015;2(1):77-82. doi: 10.15587/2313-8416.2015.37396 (in Russian)
- Krytskyi IO. Ways of increasing the quality of training of foreign students of medical school. Medical education. 2019;2:1923. doi 10.11603/me.2414-5998.2019.2.10339 (in Ukrainian)
- Lukatska YS. Peculiarities of studying foreign students in higher education institutions of Ukraine. Bulletin of Alfred Nobel University. Series “Pedagogy and Psychology”. Pedagogical sciences. 2020;19(1):211-217. doi: 10.32342/2522-4115-2020-1-19-25 (in Ukrainian)
- Popova A, Evans DK, Breeding ME, Arancibia V. Teacher professional development around the world: The gap between evidence and practice. The World Bank Research Observer. 2022;37(1):107-136. doi: 10.1093/wbro/lkab006
- Shaheen N. International students’ critical thinking–related problem areas: UK university teachers’ perspectives. Journal of Research in International Education. 2016;15(1):18–31. doi: 10.1177/1475240916635895
- Ukrainian State Center of International Education [Electronic Resourse] (in Ukrainian)