№ 6 (178) 2021 р. С. 67–70

ДОСВІД УЧАСТІ КАФЕДРИ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРОВЕДЕННІ ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТУ У СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ТА МІЖНАРОДНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ

Одеський національний медичний університет МОЗ України, Одеса, Україна

DOI 10.54229/2226-2008-2021-6-13

Підготовка лікарів-стоматологів на сучасному європейському рівні є однією з передумов зниження основних стоматологічних захворювань у населення України. Саме стоматологія є однією з важливих складових розвитку та удосконалення первинної медико-санітарної допомоги населенню нашої держави. Тому метою даної роботи був аналіз досвіду кафедри стоматології дитячого віку Одеського національного медичного університету з підготовки та проведення ОСКІ-2 та шляхи його удосконалення у студентів стоматологічного та міжнародного факультетів. У результаті цієї роботи було встановлено таке: об’єктивний структурований клінічний іспит дає змогу максимально об’єктивно оцінити знання, вміння та практичні навички студентів; під час складання ОСКІ студенти стоматологічного та міжнародного факультетів продемонстрували достатньо високий рівень засвоєних протягом періоду навчання практичних навичок і вмінь з дитячої стоматології; з метою поліпшення якості підготовки молодих спеціалістів необхідно постійно проводити тренінги студентів.

Ключові слова: стоматологія, викладання, студенти, державний іспит.

REFERENCES

  1. Kaydashev IP, Rasin MS, Selikhova LG, Borzikh OA, Digtyar NI, Gerasimenko ND, Nevoit GV. Training of dentists from the standpoint of the educational space of the XXI century. Problemy ekologii i meditsiny. 2015;19(5/6):22-23. (In Urainian)
  2. Chopchyk VD, Kanyura OA. Sociological assessment of the organization of professional training of interns-dentists. Vіsnyk morskoy meditsiny. 2019;4(85):12-18. DOI: 10.5281/zenodo.3605568 (In Urainian)
  3. Divnych TYa. The latest learning technologies in the training of future dentists. Vіsnyk problem bіolohіyi і meditsiny. 2014;2(4):39-43. (In Urainian)
  4. Volosovets TM, Bulakh IE, Mruga MR. Licensed integrated exams as an integral part of the assessment of the competence of a dentist at the postgraduate stage. Mir meditsiny i biolohii. 2014;10(44):214-219. (In Urainian)
  5. Nazaryan RS, Khmyz TG, Kuzina VV. Theoretical principles of the process of formation of communicative competence of medical students. Aktualnі problemy suchasnoyi meditsini: Vіsnyk ukraynskoyi medychnoyi stomatologіchnoy akademіyi. 2017;17(60):303-311. (In Urainian)
  6. ONMedU. Regulation on the procedure for conducting an objective structured clinical examination (OSKE-2) for students of dental and international faculties at the Odesa National Medical University. Regulations. September 2021. URL: https://onmedu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/03/Polozhennja-pro-OSKI-2-Stomat-25.02.21-nov.pdf (In Urainian)
  7. ONMedU. Instruction on the procedure for conducting an objective structured clinical examination (OSCE-2) at the Faculty of Dentistry at Odesa National Medical University. Instruction. September 2021. URL: https://onmedu. edu.ua/wp-content/uploads/2021/02/Instrukcija-studentam_-OSKI-Stomatologija-2021.Pdf (In Ukrainian)