№ 1 (182) 2023 р. С. 104–107

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ

Одеський національний медичний університет, Одеса, Україна

DOI 10.32782/2226-2008-2023-1-23

У статті наведено результати дослідження нормативно-правових, організаційних та методологічних засад навчання англійської медичної мови в університетах Франції. У процесі дослідження з’ясовано, що модернізація сучасної французької вищої медичної освіти відбувається згідно з європейськими тенденціями уніфікації та забезпечення якості вищої освіти. Порівняльний аналіз навчальних програм медичних факультетів спеціальності «Медицина» показав певну відмінність в організації, формах, змісті та кількості годин вивчення іноземних мов у різних установах, але всі вибрали англійську мову і забезпечують повний додипломний цикл її викладання. Виявлено, що програма першого циклу спрямована на поетапний розвиток базової медичної англомовної компетенції та сприяння мобільності студентів, а другого циклу – на наукову та практичну професійну медичну підготовку англійською мовою.

Ключові слова: англомовна підготовка, вища медична освіта, організаційно-педагогічні умови, інтернаціоналізація та мобільність, Франція.

REFERENCES

  1. Analytic Quality Glossary. Available from: http://www.qualityresearchinternational.com/glossary/
  2. Bologna Process commitments: a way forward. Final Project Paper of the BWSE FORward, Erasmus+ project. 2022. 24 p.
  3. Abramovych VYe. Development of future medical workers’ professional orientation in the language learning process. Problems of integration of national higher education institutions into the European educational environment: Proceeding of the International Scientific and Methodological Conference. 2012 Oct 29-31; Kharkiv. 3: 9-11.
  4. Abramovych VYe. Profesiyna pidgotovka likariv zagalnoii praktyky u Francii [Professional training of general practitioners in France]: a monograph. Kyiv: KiMU; 2018. 287 p.
  5. Veber B. La réforme du 2e cycle des études médicales ‒ Quels objectifs, quelle organisation, dans quels délais? [The reform of the second cycle medical studies – What objectifs, what organisation, in what time frame?] La Presse Médicale Formation. 2022; 3(6): 482-484. doi: 10.1016/j.lpmfor.2022.10.027.
  6. Abramovych VYe. Peculiarities of English language learning and assessment at medical faculties in France. Analysis and assessment of the main trends in the development of modern science and technology: Proceedings of the IV International Scientific and Practical Conference. Scientific journal “Aspect”. 2013 Jun 15-17; Doneck: ООО “Cyfrova typographiia”; 2013; 3: 95-98
  7. Arrêté du 22 mars 2011 relatif au régime des études en vue du diplôme de formation générale en sciences médicales [Order of 22 March 2011 relating to the study system for the general education diploma in medical sciences]. Available from: https://www.legifrance.gouv.fr/loda/id/JORFTEXT000023850797
  8. Arrêté du 8 avril 2013 relatif au régime des études en vue du premier et du deuxième cycle des études médicales. [Order of 8 April 2013 relating to the study system for the first and second cycle of medical studies]. Available from: https://www.legifrance.gouv.fr/loda/id/LEGISCTA000027344612
  9. Classement des Facultés de Médecine. [Ranking of Faculties of Medicine]. Available from: https://www.cours-thales.fr/prepa-medecine/classement-fac-medecine.