Актуальність використання інтерактивних технологій навчання в медичних ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Поляков, А. Є. ua
dc.contributor.author Чернецька, О. В. ua
dc.contributor.author Чернецька, Г. В. ua
dc.date.accessioned 2020-07-31T09:51:35Z
dc.date.available 2020-07-31T09:51:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Поляков А. Є. Актуальність використання інтерактивних технологій навчання в медичних ВНЗ / А. Є. Поляков, О. В. Чернецька, Г. В. Чернецька // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2018. – С. 240. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7690
dc.description.abstract Дослідження, проведені Національним тренінговим центром (США), доводять, що інтерактивне навчання різко збільшує кількість засвоєння матеріалу тому, що впливає не тільки на свідомість людини, а й на його почуття, волю (дії, практику). Науковці ознайомлені зі схемою назвою «Піраміда навчання», яка свідчить, що найменших результатів досягається за умов посильного навчання (лекція – 5%, читання – 10%), а найбільших – інтерактивного (дискусійної групи – 50%, практика через дію – 75%, навчання інших та негайне застосування – 90%). Сучасні психологи свідчать, що студент може, читаючи очима, запам’ятати 10% інформації, слухаючи – 26%, розглядаючи – 30%, слухаючи і розглядаючи – 50%, обговорюючи – 70%, особистий досвід – 80%, спільна діяльність з обговоренням – 90%, навчання інших – 95%. Дослідники довели, що використання візуальних засобів під час вивчення тексту на 200% поліпшує результати і презентація матеріалу забирає на 40% менше часу та підсилює його усну подачу. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject інтерактивні технології навчання uk_UA
dc.subject медичні ВНЗ uk_UA
dc.subject використання візуальних засобів uk_UA
dc.subject інформатизація освіти uk_UA
dc.title Актуальність використання інтерактивних технологій навчання в медичних ВНЗ uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account