dc.identifier.citation |
Поляков А. Є. Актуальність використання інтерактивних технологій навчання в медичних ВНЗ / А. Є. Поляков, О. В. Чернецька, Г. В. Чернецька // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2018. – С. 240. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження, проведені Національним тренінговим центром (США), доводять, що інтерактивне навчання різко збільшує кількість засвоєння матеріалу тому, що впливає не тільки на свідомість людини, а й на його почуття, волю (дії, практику). Науковці ознайомлені зі схемою назвою «Піраміда навчання», яка свідчить, що найменших результатів досягається за умов посильного навчання (лекція – 5%, читання – 10%), а найбільших – інтерактивного (дискусійної групи – 50%, практика через дію – 75%, навчання інших та негайне застосування – 90%). Сучасні психологи свідчать, що студент може, читаючи очима, запам’ятати 10% інформації, слухаючи – 26%, розглядаючи – 30%, слухаючи і розглядаючи – 50%, обговорюючи – 70%, особистий досвід – 80%, спільна діяльність з обговоренням – 90%, навчання інших – 95%. Дослідники довели, що використання візуальних засобів під час вивчення тексту на 200% поліпшує результати і презентація матеріалу забирає на 40% менше часу та підсилює його усну подачу. |
uk_UA |