Abstract:
Найважливішим завданням реформування освіти в Україні є підготовка висококваліфікованих, освічених, творчих особистостей в медичній галузі, які спроможні у професійній діяльності забезпечувати потреби суспільства як на національному, так і на міжнародному рівнях. Впровадження в сучасну вищу освіту компетентнісного підходу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців
є найвищим показником якості отриманої освіти. Навчальні дисципліни за вибором здобувача вищої освіти або вибіркові навчальні
дисципліни – це освітні компоненти, які вводяться закладами вищої освіти для більш повного задоволення освітніх та кваліфікаційних
запитів особи. Вибіркові курси є важливою складовою навчального процесу у медичних вузах, які дозволяють ефективно використовувати
можливості закладу освіти, допомагають здобувачам значно поглибити свої знання в обраних галузях медицини та розвинути професійні
навички. Окрім того, вибіркові дисципліни можуть стати одним зі шляхів підвищення рівня цифрової компетентності у галузі охорони
здоров’я, що на теперішній час є актуальним і доцільним аспектом медицини.