Abstract:
Реклама будь-якого суб’єкта господарювання є запорукою його успішної,
ефективної діяльності, високого рейтингу та репутації. Суттєву роль реклама
відіграє і в медичній сфері, вона формує імідж закладу охорони здоров’я,
підвищує довіру пацієнтів, визиває у них зацікавленість та є безпрограшним
способом їх залучення до користування медичними послугами, що надаються
закладом охорони здоров’я. Сьогодні дуже актуальним стає питання розвитку онлайн-медичної реклами, діджиталізації як нового каналу зв’язку не тільки з пацієнтами, але і з
лікарями, а також розвиток цифрових трендів у сфері охорони здоров’я.
Найефективнішим сучасним рекламним інструментом медичного закладу,
його візитною карткою є його власний сайт, наявність якого дає відразу кілька
важливих переваг: підвищення впізнаваності медичної установи, залучення
нових клієнтів, покращення якості обслуговування, економія коштів,
підвищення задоволеності пацієнтів