Abstract:
В статті розглядаються питання оцінювання результатів
опанування клінічних компетентностей
на кафедрі інфекційних хвороб в умовах
змішаної форми навчання студентів
міжнародного факультету.
При проведенні практичних занять для англомовних студентів 5 та
6 курсу міжнародного факультету використовуються наступні основні
методи аналізу й оцінювання знань, умінь та навичок: усна, письмова,
практична перевірка. Студенти, що обрали дистанційну форму навчання, не в змозі проводити обстеження хворого у відділенні, але вони обов’язково долучаються до обговорення плану обстеження та лікування хворого. Викладач має володіти повним спектром різноманітних методів
аналізу й оцінювання навчальної діяльності здобувачів, творчо підходити до їх використання залежно від дидактичної мети, змісту навчального матеріалу, рівня інтелектуального розвитку здобувачів.