Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муратова, Т. М.
dc.contributor.author Стоянов, О. М.
dc.contributor.author Добровольський, В. В.
dc.contributor.author Солодовнікова, Ю. О.
dc.date.accessioned 2020-12-30T07:33:47Z
dc.date.available 2020-12-30T07:33:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології / Т. М. Муратова, О. М. Стоянов, В. В. Добровольський. Ю. О. Солодовнікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця, 2 квіт. 2015, Полтава. Полтава: ПолтНТУ, 2015. С. 106–109. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8514
dc.description.abstract Проблема використання технічних засобів навчання під час СРС досить серйозно для студентів першого – четвертого курсів, і як показує практика тільки 15-20% студентів якісно використовують методику СРС, що значно понижує якість опанування учбового матеріалу. Це пов‘язано не тільки з невмінням розподіляти свій час, але й з недостатніми навичками роботи з комп‘ютерною, мультимедійною апаратурою, яка дозволяє надати студентам доступ до теоретичних матеріалів, тренажерів для набуття досвіду діяльності та мислення лікаря, встановлювати комунікації з викладачем і між собою, сприяє зацікавленості у навчанні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу