Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Муратова, Т. М. | |
dc.contributor.author | Стоянов, О. М. | |
dc.contributor.author | Добровольський, В. В. | |
dc.contributor.author | Солодовнікова, Ю. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T07:33:47Z | |
dc.date.available | 2020-12-30T07:33:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології / Т. М. Муратова, О. М. Стоянов, В. В. Добровольський. Ю. О. Солодовнікова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця, 2 квіт. 2015, Полтава. Полтава: ПолтНТУ, 2015. С. 106–109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8514 | |
dc.description.abstract | Проблема використання технічних засобів навчання під час СРС досить серйозно для студентів першого – четвертого курсів, і як показує практика тільки 15-20% студентів якісно використовують методику СРС, що значно понижує якість опанування учбового матеріалу. Це пов‘язано не тільки з невмінням розподіляти свій час, але й з недостатніми навичками роботи з комп‘ютерною, мультимедійною апаратурою, яка дозволяє надати студентам доступ до теоретичних матеріалів, тренажерів для набуття досвіду діяльності та мислення лікаря, встановлювати комунікації з викладачем і між собою, сприяє зацікавленості у навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології в самостійній роботі студентів під час викладання неврології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |