Сучасні технології підвищення якості медичної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Марічереда, В. Г.
dc.contributor.author Рогачевський, О. П.
dc.contributor.author Борщ, В. І.
dc.contributor.author Кривцова, Н. В.
dc.contributor.author Marichereda, V. G.
dc.contributor.author Rogachevsky, O. P.
dc.contributor.author Borshch, V. I.
dc.contributor.author Kryvtsova, N. V.
dc.date.accessioned 2020-05-20T06:17:04Z
dc.date.available 2020-05-20T06:17:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сучасні технології підвищення якості медичної освіти / В. Г. Марічереда, О. П. Рогачевський, В. І. Борщ, Н. В. Кривцова // Інтегративна антропологія. 2018. № 2. С. 74–78. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7144
dc.description.abstract В статті представлено аналіз доцільності реформування системи охорони здоров’я. Розглянуто основні принципи та стратегії підвищення якості надання медичних послуг, обґрунтовано необхідність змін у медичній освіті та запропоновано сучасні технології підвищення якості медичної освіти. Представлено результати психологічного дослідження готовності студентів-медиків до нової форми державного іспиту та доведено необхідність психологічного супроводу реформування медичної освіти. Подано досвід використання тренінгу-квесту (ділової гри «ОСКІ») щодо підвищення ресурсності особистості студентів-медиків у стресовій ситуації. Зроблено висновок, що об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ — Objective Structured Clinical Examination (OSCE)) — це не тільки сучасний тип оцінювання знань і практичних вмінь студентів, що дозволяє перевірити рівень набуття ними клінічної майстерності, які неможливо оцінити іншими традиційними формами іспитів, а й діагностично-розвивальний інструментарій освітнього коучингу, який можна використовувати для оцінки та підвищення рівнів особистісно-професійних компетентностей і ресурсності людини в цілому. uk_UA
dc.description.abstract The article presents an analysis of the feasibility of reforming the health care system. The main principles and strategies for improving the quality of medical services are considered, the necessity of changes in medical education and the proposed modern technologies for improving the quality of medical education are substantiated. The results of the psychological study of the readiness of medical students to the new form of the state examination are presented and the necessity of psychological support for the reform of medical education is proved. The experience of using the training-quest (business game “OSCE”) in increasing the resourcefulness of medical students in a stressful situation is concluded. It is concluded that objective structured clinical examination (OSCE) is not only a modern type of assessment knowledge and practical skills of the students, which allows to check the level of their clinical skill acquisition, which can not be estimated by other traditional forms of examinations, but also the diagnostic and developmental tools of educational coaching that can be used to assess and improve the levels of person-professional competencies and human resource as a whole. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject освітній коучинг uk_UA
dc.subject об’єктивний структурований клінічний іспит uk_UA
dc.subject тренінг-квест uk_UA
dc.subject ресурси синергії uk_UA
dc.subject самоефективність і самогармонізація особистості uk_UA
dc.subject medical education uk_UA
dc.subject educational coaching uk_UA
dc.subject objective structured clinical examination uk_UA
dc.subject training quest uk_UA
dc.subject resources of synergy uk_UA
dc.subject self-efficacy and self-harmonization of personality uk_UA
dc.title Сучасні технології підвищення якості медичної освіти uk_UA
dc.title.alternative Modern technologies of medical education improvement uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account