Мета роботи – оцінка перспектив застосування сучасних інформаційних технологій при навчанні в інтернатурі за фахом
“Неврологія”.
Основна частина. Проведений аналіз застосування інформаційних технологій у викладанні фахових дисциплін лікарям-інтернам, що займаються за спеціальністю “Неврологія”. Основними формами є засоби програмованого контролю, електронні
підручники, телеконференції, застосування мультимедійних симуляційних технологій, розсилки навчальних матеріалів в електронному вигляді, електронні шаблони медичної документації для курації пацієнтів та використання електронних репозиторіїв.
Технологія BODY INTERACT ™ надає можливість інтеграції у процес вивчення новітніх досягнень медицини та інформаційних
технологій, розробки навчальних концепцій та обміну досвідом через реальні клінічні ситуації, створюючу основу для культури відкритих комунікацій і співробітництва. Академічна успішність інтернів упродовж періоду спостереження на проміжних
контролях відповідала медіані 4 (3;4), на кінцевих – 4 (3;5). Результати опитування показали зростання зацікавленості інтернів
у застосуванні інформаційних технологій при викладанні фахових дисциплін. На кафедрі неврології Одеського національного
медичного університету на всіх етапах підготовки інтернів активно застосовуються засоби програмованого контролю. Показана доцільність регулярного перегляду навчальних програм для навчання лікарів-інтернів з фаху “Неврологія” з урахуванням
можливостей сучасних інформаційних технологій.
Висновок. Врахування пріоритетів підготовки лікарів-інтернів за фахом “Неврологія” із широким впровадженням сучасних
інформаційних технологій дозволяє вдосконалити теоретичні знання та практичні навички, оптимізувати взаємодію у форматі
мультидисциплінарної команди з фахівцями інших спеціальностей.
The aim of the work – to assess the prospects for the use of modern information technologies in internship in the field of Neurology.
The main body. An analysis of the application of information technologies in the teaching of professional disciplines to interns,
specializing in Neurology is conducted. The main forms are programmed control tools, electronic textbooks, teleconferencing, multimedia
simulation technologies, electronic educational materials distribution, electronic medical records templates for patients’ management
and the use of electronic repositories. BODY INTERACT ™ technology provides the opportunity to integrate into the process of
learning the latest advances in medicine and information technology, developing learning concepts and sharing experiences through real
clinical situations, creating a foundation for the culture of open communication and collaboration. Academic success of interns during
the monitoring period on interim controls corresponded to the median 4 (3; 4), in the final – 4 (3; 5). The results of the survey showed
an increase in the interest of interns in the use of information technology in the teaching of professional disciplines. At the Department
of Neurology of the Odesa National Medical University, at all stages of the interns’ training, the means of programmed control are
actively used. The expediency of regular review of educational programs for the training of interns in the specialty of Neurology is
shown considering the possibilities of modern information technologies.
Conclusion. Taking into account the priorities of interns training in the field of Neurology with the wide introduction of modern
information technologies, it allows to improve theoretical knowledge and practical skills, to optimize the interaction in the format of
multidisciplinary team with specialists of other specialties.