Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уварова, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Нігрецкул, В. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T08:11:50Z | |
dc.date.available | 2024-04-04T08:11:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Уварова О. О. Ментальне здоров'я здобувачів вищої медичної освіти як педагогічна проблема / О. О. Уварова, Нігрецкул // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині): V Міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 лютого 2024 року, Запоріжжя: зб. матеріалів. – Запоріжжя: ЗДМФУ, 2024. – С. 269–270. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14996 | |
dc.description.abstract | Численні дослідження показують, що в умовах останніх двох років серед українців підвищилися рівні тривоги та депресії, і не оминули ці проблеми здобувачів медичної освіти. Абітурієнти 2022 року, які стикнулися зі змінами у способі життя і навчання під час пандемії COVID-19, отримали збільшення рівня стресу через воєнні події. Вступ до університету – це новий виклик і необхідність адаптації до закладу освіти, навчальних програм, колективу. Усе це безпосередньо впливає на їхній ментальний стан і, як наслідок, на мотивацію до навчання та професійні орієнтири. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | ментальне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічна проблема | uk_UA |
dc.subject | психоемоційний стан | uk_UA |
dc.title | Ментальне здоров'я здобувачів вищої медичної освіти як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | en |