Автоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матриць

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмай, О. В. ua
dc.contributor.author Коркіна, А. О. ua
dc.date.accessioned 2024-02-19T11:44:34Z
dc.date.available 2024-02-19T11:44:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Жмай О. В. Автоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матриць / О. В. Жмай, А. О. Коркіна // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : 21-а Всеукр. наук.-техніч. конф. мол. вчен., аспір. та студ., 22–23 квітня 2021 р., Одеса: матер. – Одеса: ОНАХТ, 2021. – С. 196–197. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14771
dc.description.abstract Поява нових трендів в сфері діджиталізації, криза і нові економічні реалії спонукають компанії шукати способи для підвищення ефективності власного бізнесу. Одним з нових інструментів є матричні реферальні програми – повністю дієві маркетингові платформи, які забезпечують комплексну автоматизацію. Впровадження подібних платформ в організаціях є важливим для зменшення витрат та збільшення рівня задоволеності споживачів і працівників під час пандемії. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетинг підприємства uk_UA
dc.subject автоматизація uk_UA
dc.subject технологія реферальних матриць uk_UA
dc.subject діджиталізація uk_UA
dc.title Автоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матриць uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу