dc.contributor.author |
Жмай, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Коркіна, А. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-02-19T11:44:34Z |
|
dc.date.available |
2024-02-19T11:44:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Жмай О. В. Автоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матриць / О. В. Жмай, А. О. Коркіна // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : 21-а Всеукр. наук.-техніч. конф. мол. вчен., аспір. та студ., 22–23 квітня 2021 р., Одеса: матер. – Одеса: ОНАХТ, 2021. – С. 196–197. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14771 |
|
dc.description.abstract |
Поява нових трендів в сфері діджиталізації, криза і нові економічні реалії спонукають компанії шукати способи для підвищення ефективності власного бізнесу. Одним з нових інструментів є матричні реферальні програми – повністю дієві маркетингові платформи, які забезпечують комплексну автоматизацію. Впровадження подібних платформ в організаціях є важливим для зменшення витрат та збільшення рівня задоволеності споживачів і працівників під час пандемії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
маркетинг підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
автоматизація |
uk_UA |
dc.subject |
технологія реферальних матриць |
uk_UA |
dc.subject |
діджиталізація |
uk_UA |
dc.title |
Автоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матриць |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |