Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дехтяр, Ю. М. | ua |
dc.contributor.author | Чорній, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Бутенко, Л. Л. | ua |
dc.contributor.author | Dekhtiar, Yu. M. | en |
dc.contributor.author | Chornii, O. V. | en |
dc.contributor.author | Butenko, L. L. | en |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T07:49:49Z | |
dc.date.available | 2024-01-30T07:49:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дехтяр Ю. М. Вища медична освіта в Україні в еру цифрової трансформації: вплив технологій / Ю. М. Дехтяр, О. В. Чорный, Л. Л. Бутенко // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 1 (35). – С. 909–920. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14664 | |
dc.description.abstract | Сучасні інформаційні технології трансформують глобальні суспільні процеси та змінюють умови функціонування багатьох установ, зокрема вищої медичної освіти. Такий розвиток інформаційних систем стає ключовим фактором інноваційного розвитку вищої медичної освіти, забезпечуючи доступ до актуальних знань та навичок, необхідних для надання якісної медичної допомоги в умовах сучасності. Крім того, пандемія COVID-19 та воєнний стан в Україні, попри негативні наслідки, також стимулювали деякі позитивні тенденції у сфері освіти. Наприклад, дистанційна освіта, яка раніше вважалася менш ефективною, ніж традиційні форми навчання, зарекомендувала себе як безпечний та ефективний спосіб навчання в умовах обмежень. Стаття присвячена теоретичним аспектам застосування технологій у сучасній медичній освіті, а також висвітлює сучасні технологічні засоби, які використовуються у вищій медичній освіті України. Стаття звертає увагу на різноманітність цифрових онлайн-платформ, таких як ClinicalKey, Complete Anatomy та Osmosis, що надають доступ до медичних ресурсів, сприяючи підтримці здобувачів медичної освіти. ClinicalKey надає широкий спектр інформації для медичних фахівців, Complete Anatomy пропонує 3D-платформу для кращого розуміння анатомії, а Osmosis забезпечує освітній відеоконтент для лікарів та здобувачів освіти. Крім цього, стаття розглядає переваги та недоліки використання віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) в медичній освіті, а також визначає вплив інноваційних технологій на вищу медичну освіту в Україні. В статті також виокремлено тенденції подальшого розвитку впровадження технологій в освітній медичний процес. Подальші перспективи досліджень включають удосконалення сучасних методів використання віртуальної та доповненої реальності, пошук нових інтегрованих підходів для покращення навчального процесу. Окрім цього, такі дослідження мають потенціал у вдосконаленні підходів до оцінки ефективності впровадження цифрових технологій в медичну освіту та виявленні найбільш вдалих практик, що сприяють успішному навчанню здобувачів медичної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | Modern progress in information technology significantly affects global social processes and establishes new conditions for the functioning of many institutions, including higher medical education. This development of information systems transforms the field of medical education in accordance with the needs and opportunities of the present. In addition, the COVID-19 pandemic and martial law in Ukraine, in contrast to the negative manifestations, have also stimulated some positive trends. For example, distance education, which has long been seen as less valuable than traditional forms of education, has become more promising due to quarantine restrictions. The article is devoted to the theoretical aspects of the use of technology in modern medical education, and also highlights the current technological tools used in higher medical education in Ukraine. The article draws attention to the variety of digital online platforms, such as ClinicalKey, Complete Anatomy, and Osmosis, that provide access to medical resources, helping to support medical students. ClinicalKey provides a wide range of information for medical professionals, Complete Anatomy offers a 3D platform for better understanding of anatomy, and Osmosis provides educational video content for doctors and medical students. In addition, the article examines the advantages and disadvantages of using virtual reality (VR) and augmented reality (AR) in medical education, and identifies the impact of innovative technologies on higher medical education in Ukraine. The article also highlights trends in the further development of technology implementation in the medical education process. Further prospects include improving modern methods of using virtual and augmented reality, searching for new integrated approaches to improve the educational process. In addition, these studies have the potential to improve approaches to assessing the effectiveness of digital technologies in medical education and identify the most successful practices that contribute to the successful learning of medical students. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.subject | інновації в медичній освіті | uk_UA |
dc.subject | віртуальна та доповнена реальність | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | цифрові онлайн-платформи | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | technologies | en |
dc.subject | innovations in medical education | en |
dc.subject | virtual and augmented reality | en |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | digital online platforms | en |
dc.subject | distance learning | en |
dc.title | Вища медична освіта в Україні в еру цифрової трансформації: вплив технологій | uk_UA |
dc.title.alternative | Higher medical education in Ukraine in the era of digital transformation: the impact of technology | en |
dc.type | Article | en |