Вища медична освіта в Україні в еру цифрової трансформації: вплив технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Дехтяр, Ю. М. ua
dc.contributor.author Чорній, О. В. ua
dc.contributor.author Бутенко, Л. Л. ua
dc.contributor.author Dekhtiar, Yu. M. en
dc.contributor.author Chornii, O. V. en
dc.contributor.author Butenko, L. L. en
dc.date.accessioned 2024-01-30T07:49:49Z
dc.date.available 2024-01-30T07:49:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дехтяр Ю. М. Вища медична освіта в Україні в еру цифрової трансформації: вплив технологій / Ю. М. Дехтяр, О. В. Чорный, Л. Л. Бутенко // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 1 (35). – С. 909–920. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14664
dc.description.abstract Сучасні інформаційні технології трансформують глобальні суспільні процеси та змінюють умови функціонування багатьох установ, зокрема вищої медичної освіти. Такий розвиток інформаційних систем стає ключовим фактором інноваційного розвитку вищої медичної освіти, забезпечуючи доступ до актуальних знань та навичок, необхідних для надання якісної медичної допомоги в умовах сучасності. Крім того, пандемія COVID-19 та воєнний стан в Україні, попри негативні наслідки, також стимулювали деякі позитивні тенденції у сфері освіти. Наприклад, дистанційна освіта, яка раніше вважалася менш ефективною, ніж традиційні форми навчання, зарекомендувала себе як безпечний та ефективний спосіб навчання в умовах обмежень. Стаття присвячена теоретичним аспектам застосування технологій у сучасній медичній освіті, а також висвітлює сучасні технологічні засоби, які використовуються у вищій медичній освіті України. Стаття звертає увагу на різноманітність цифрових онлайн-платформ, таких як ClinicalKey, Complete Anatomy та Osmosis, що надають доступ до медичних ресурсів, сприяючи підтримці здобувачів медичної освіти. ClinicalKey надає широкий спектр інформації для медичних фахівців, Complete Anatomy пропонує 3D-платформу для кращого розуміння анатомії, а Osmosis забезпечує освітній відеоконтент для лікарів та здобувачів освіти. Крім цього, стаття розглядає переваги та недоліки використання віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) в медичній освіті, а також визначає вплив інноваційних технологій на вищу медичну освіту в Україні. В статті також виокремлено тенденції подальшого розвитку впровадження технологій в освітній медичний процес. Подальші перспективи досліджень включають удосконалення сучасних методів використання віртуальної та доповненої реальності, пошук нових інтегрованих підходів для покращення навчального процесу. Окрім цього, такі дослідження мають потенціал у вдосконаленні підходів до оцінки ефективності впровадження цифрових технологій в медичну освіту та виявленні найбільш вдалих практик, що сприяють успішному навчанню здобувачів медичної освіти. uk_UA
dc.description.abstract Modern progress in information technology significantly affects global social processes and establishes new conditions for the functioning of many institutions, including higher medical education. This development of information systems transforms the field of medical education in accordance with the needs and opportunities of the present. In addition, the COVID-19 pandemic and martial law in Ukraine, in contrast to the negative manifestations, have also stimulated some positive trends. For example, distance education, which has long been seen as less valuable than traditional forms of education, has become more promising due to quarantine restrictions. The article is devoted to the theoretical aspects of the use of technology in modern medical education, and also highlights the current technological tools used in higher medical education in Ukraine. The article draws attention to the variety of digital online platforms, such as ClinicalKey, Complete Anatomy, and Osmosis, that provide access to medical resources, helping to support medical students. ClinicalKey provides a wide range of information for medical professionals, Complete Anatomy offers a 3D platform for better understanding of anatomy, and Osmosis provides educational video content for doctors and medical students. In addition, the article examines the advantages and disadvantages of using virtual reality (VR) and augmented reality (AR) in medical education, and identifies the impact of innovative technologies on higher medical education in Ukraine. The article also highlights trends in the further development of technology implementation in the medical education process. Further prospects include improving modern methods of using virtual and augmented reality, searching for new integrated approaches to improve the educational process. In addition, these studies have the potential to improve approaches to assessing the effectiveness of digital technologies in medical education and identify the most successful practices that contribute to the successful learning of medical students. en
dc.language.iso uk en
dc.subject технології uk_UA
dc.subject інновації в медичній освіті uk_UA
dc.subject віртуальна та доповнена реальність uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject цифрові онлайн-платформи uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject technologies en
dc.subject innovations in medical education en
dc.subject virtual and augmented reality en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject digital online platforms en
dc.subject distance learning en
dc.title Вища медична освіта в Україні в еру цифрової трансформації: вплив технологій uk_UA
dc.title.alternative Higher medical education in Ukraine in the era of digital transformation: the impact of technology en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account