Запровадження інноваційних засобів у викладанні клінічних дисциплін в умовах надзвичайного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Ю. П. uk
dc.contributor.author Зарецька, А. В. uk
dc.contributor.author Прокопова, Т. М. uk
dc.contributor.author Мазніченко, Є. О. uk
dc.contributor.author Kharchenko, Yu. P. en
dc.contributor.author Zaretska, A. V. en
dc.contributor.author Prokopova, T. M. en
dc.contributor.author Maznichenko, Ie. O. en
dc.date.accessioned 2023-07-31T11:26:43Z
dc.date.available 2023-07-31T11:26:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Харченко Ю. П., Зарецька А. В., Прокопова Т. М., Мазніченко Є. О. Запровадження інноваційних засобів у викладанні клінічних дисциплін в умовах надзвичайного стану // Одеський медичний журнал. 2023. № 1. С.43–48. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13424
dc.description.abstract Незважаючи на поширення імплементації дистанційної освіти на медичних факультетах, застосування інтерактивного навчання та інноваційних технологій залишається недостатньо дослідженим та спостерігається обмеження у їх упровадженні. Інтерактивне навчання включає застосування технічних ресурсів під час викладання (онлайн-тести, відеоконференції, чати, онлайн-дискусії, віртуальні класи, віртуальне навчальне середовище, синхронне та асинхронне використання аудіо та/або відео, онлайн-ігри, онлайн-кейси, репозиторій, ePBL, ePortfolio та ін.). Упровадження інтерактивних засобів дає змогу розширити можливості викладання для більш якісного засвоєння навчального матеріалу та може сприяти підвищенню у студентів самостійності у прийнятті клінічних рішень не лише в умовах надзвичайного стану. uk_UA
dc.description.abstract Despite the spread of the implementation of distance education in medical faculties, the use of interactive learning and innovative technologies remain insufficiently researched and there are limitations in their implementation. Interactive learning includes using technical resources in teaching (online tests, video conferences, chats, online discussions, virtual classes, virtual learning environments, synchronous and asynchronous use of audio and video, online games, online cases, repository, ePBL, ePortfolio, etc.). The advantages of interactive learning include flexibility in time and place of use, quick access to a huge amount of information, economic attractiveness, and in the case of an asynchronous learning model – the individuality of the student's perception The innovative tool's implementation allows you to expand teaching opportunities for better assimilation of educational material. It can contribute to increasing students' independence in making clinical decisions not only in emergency conditions. en
dc.language.iso uk en
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject інноваційні засоби викладання uk_UA
dc.subject e-learning en
dc.subject distance learning en
dc.subject innovative teaching tools en
dc.title Запровадження інноваційних засобів у викладанні клінічних дисциплін в умовах надзвичайного стану uk_UA
dc.title.alternative Implementation of innovative tools in clinical discipline teaching in emergency conditions en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу