До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манасова, Г. С. uk
dc.contributor.author Ніточко, К. О. uk
dc.date.accessioned 2023-06-22T10:20:02Z
dc.date.available 2023-06-22T10:20:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Манасова Г. С., Ніточко К. О. До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 155–158. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13203
dc.description.abstract Формування та розвиток клінічного (професійного лікарського) мислення є основним завданням вищої медичної освіти. Широке використання таксономії Блума для опису когнітивних функцій у навчанні та досягненні освітніх цілей є загальновизнаним у вищій медичній освіті. Початковий опис таксономії, розроблений Bloom B. S (1956), включає шість рівнів освітніх цілей: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка. Метою дослідження стала самооцінка клінічної компетентності молодими лікарями-спеціалістами акушерами-гінекологами, а також їх оцінювання експертами – викладачами Одеського національного медичного університету та керівниками молодих спеціалістів – практичними лікарями безпосередньо на клінічних базах. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject лікарі-інтерни uk_UA
dc.subject формування клінічного мислення uk_UA
dc.title До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу