Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Манасова, Г. С. | uk |
dc.contributor.author | Ніточко, К. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T10:20:02Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T10:20:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Манасова Г. С., Ніточко К. О. До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 155–158. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13203 | |
dc.description.abstract | Формування та розвиток клінічного (професійного лікарського) мислення є основним завданням вищої медичної освіти. Широке використання таксономії Блума для опису когнітивних функцій у навчанні та досягненні освітніх цілей є загальновизнаним у вищій медичній освіті. Початковий опис таксономії, розроблений Bloom B. S (1956), включає шість рівнів освітніх цілей: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка. Метою дослідження стала самооцінка клінічної компетентності молодими лікарями-спеціалістами акушерами-гінекологами, а також їх оцінювання експертами – викладачами Одеського національного медичного університету та керівниками молодих спеціалістів – практичними лікарями безпосередньо на клінічних базах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UA |
dc.subject | формування клінічного мислення | uk_UA |
dc.title | До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума | uk_UA |
dc.type | Article | en |