dc.contributor.author |
Манасова, Г. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Ніточко, К. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-22T10:20:02Z |
|
dc.date.available |
2023-06-22T10:20:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Манасова Г. С., Ніточко К. О. До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 155–158. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13203 |
|
dc.description.abstract |
Формування та розвиток клінічного (професійного лікарського)
мислення є основним завданням вищої медичної освіти. Широке використання таксономії Блума для опису когнітивних функцій у навчанні
та досягненні освітніх цілей є загальновизнаним у вищій медичній
освіті. Початковий опис таксономії, розроблений Bloom B. S (1956),
включає шість рівнів освітніх цілей: знання, розуміння, застосування,
аналіз, синтез та оцінка. Метою дослідження стала самооцінка клінічної компетентності
молодими лікарями-спеціалістами акушерами-гінекологами, а також
їх оцінювання експертами – викладачами Одеського національного
медичного університету та керівниками молодих спеціалістів – практичними лікарями безпосередньо на клінічних базах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.subject |
формування клінічного мислення |
uk_UA |
dc.title |
До питання формування навичок клінічного мислення у лікарів-інтернів та молодих спеціалістів акушерів-гінекологів на підставі таксономії Блума |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |