У статті представлено результати осмислення екстремальності професійної комунікації медика та аргументовано актуальність
проблеми стрес-транс-комунікативного потенціалу особистості, що самоздійснюється в умовах пандемії, глобалізації кризи та
інформаційного хаосу. Розглянуто можливість застосування методологічно-методичного інструментарію Психологічної філософії
трансфесіоналізму (авторка Н. Кривцова).
Доведено, що аудіальна методика десугестії «Чи все на краще?» (авторка Н. Кривцова) є валідним інструментарієм експрес-діагностики психологічних особливостей стрес-транс-комунікативного потенціалу самореалізації особистості дослідника інформаційних ресурсів. Продемонстровано ефективність методики для прогнозування типів-рівнів глибинно-психологічних детермінант самогармонізації кумулятивно-дисипативних процесів самоздійснення освіченої людини в екстремальних умовах; для розвитку навичок
активного слухання та саморефлексії, зростання критичності мислення та адекватної потенційності життєдіяльності освіченої людини, здатної до самоактуалізації стрес-транс-комунікативного потенціалу самореалізації особистості трансфесіонала та зміцнення
психологічного здоров’я, зокрема медиків; для підвищення готовності до співтворчості і свідомого продуктивного самозмінювання
в екстремальних умовах зі збереженням автентичності свого життя у цілому.
The article presents the results of understanding the extremes of professional communication of physicians and argues the relevance of the
problem of stress-trans-communicative potential of the individual, which is self-fulfilling in a pandemic, globalization crisis and information
chaos. The possibility of applying the methodological and methodological tools of the Psychological Philosophy of Transfessionalism (author
N. Kryvtsova) is considered.
It’s proven that the audio technique of de-suggestion «Is everything for the better?» (author N. Kryvtsova) is a valid tool for rapid
diagnosis of psychological features of stress-trans-communicative potential of self-realization of the researcher of information resources.
The effectiveness of the method is demonstrated for predicting the types-levels of deep psychological determinants of self-harmonization of
cumulative and dissipative processes of self-fulfilling of an educated person in extreme conditions; for the development of skills of active
listening and self-reflection, increasing the critical thinking and adequate potential of the life of an educated human, who is capable of selfactualization of the stress-trans-communicative potential of self-realization of the transferor’s personality and strengthening of mental health,
in particular physicians; to increase the readiness for co-creation and conscious productive self-change in extreme conditions while preserving
the authenticity of own life as a whole.