Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калашнікова, К. А. ua
dc.contributor.author Старець, О. О. ua
dc.contributor.author Нікітіна, Н. О. ua
dc.contributor.author Малиновська, Н. О. ua
dc.date.accessioned 2021-12-06T07:23:21Z
dc.date.available 2021-12-06T07:23:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна, Н. О. Малиновська // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 179. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10493
dc.description.abstract В системі медичної освіти ідея міжпредметного інтегрування, міждисциплінарного, комплексного підходу є однією з найбільш перспективних та необхідних. Реформа медичної школи пов‘язана з реалізацією цієї ідеї в нових формах. Має місце нова організація навчального процесу для забезпечення навичок згідно кваліфікаційної характеристики. Активізація пізнавальної і виконавської діяльності, розвиток інтересу до предмета, формування самостійності і творчого відношення відбуваються ефективніше, якщо викладач не декларує, а постійно міркує, полемізує, залучає студента до активного пошуку доказів, заснованих на певних знаннях. Такі заняття перетворюються на спільні роздуми, дослідницьку роботу. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject міждисциплінарна конференція uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject міжпредметне інтегрування uk_UA
dc.subject реформа медичної школи uk_UA
dc.title Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу