Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Калашнікова, К. А. | ua |
dc.contributor.author | Старець, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Нікітіна, Н. О. | ua |
dc.contributor.author | Малиновська, Н. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T07:23:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-06T07:23:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна, Н. О. Малиновська // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 179. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10493 | |
dc.description.abstract | В системі медичної освіти ідея міжпредметного інтегрування, міждисциплінарного, комплексного підходу є однією з найбільш перспективних та необхідних. Реформа медичної школи пов‘язана з реалізацією цієї ідеї в нових формах. Має місце нова організація навчального процесу для забезпечення навичок згідно кваліфікаційної характеристики. Активізація пізнавальної і виконавської діяльності, розвиток інтересу до предмета, формування самостійності і творчого відношення відбуваються ефективніше, якщо викладач не декларує, а постійно міркує, полемізує, залучає студента до активного пошуку доказів, заснованих на певних знаннях. Такі заняття перетворюються на спільні роздуми, дослідницьку роботу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | міждисциплінарна конференція | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | міжпредметне інтегрування | uk_UA |
dc.subject | реформа медичної школи | uk_UA |
dc.title | Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу | uk_UA |
dc.type | Article | en |