dc.contributor.author |
Калашнікова, К. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Старець, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Нікітіна, Н. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Малиновська, Н. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-12-06T07:23:21Z |
|
dc.date.available |
2021-12-06T07:23:21Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна, Н. О. Малиновська // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 179. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10493 |
|
dc.description.abstract |
В системі медичної освіти ідея міжпредметного інтегрування, міждисциплінарного, комплексного підходу є однією з найбільш перспективних та необхідних. Реформа медичної школи пов‘язана з реалізацією цієї ідеї в нових формах. Має місце нова організація навчального процесу для забезпечення навичок згідно кваліфікаційної характеристики. Активізація пізнавальної і виконавської діяльності, розвиток інтересу до предмета, формування самостійності і творчого відношення відбуваються ефективніше, якщо викладач не декларує, а постійно міркує, полемізує, залучає студента до активного пошуку доказів, заснованих на певних знаннях. Такі заняття перетворюються на спільні роздуми, дослідницьку роботу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
міждисциплінарна конференція |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
міжпредметне інтегрування |
uk_UA |
dc.subject |
реформа медичної школи |
uk_UA |
dc.title |
Метод міждисциплінарної конференції (інтерактивна форма) в організації навчального процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |